Osem.forumms.net
Selamat datang ke
Osem Forum Komuniti!

Sila klik Login untuk masuk atau
klik Register untuk pendaftaran baru.
Latest topics
» New Release (Daily Update)
Mon Jul 25, 2016 10:46 am by bayu_inzaghi

» Trumbo (2015)
Fri Jul 15, 2016 7:12 am by bayu_inzaghi

» Solace (2015)
Thu Jul 14, 2016 10:36 am by bayu_inzaghi

» Courage (2015)
Tue Jul 12, 2016 7:50 pm by bayu_inzaghi

» Ronaldo (2015)
Mon Jul 11, 2016 7:22 am by bayu_inzaghi

» The Witch (2015)
Sat Jul 09, 2016 10:20 pm by bayu_inzaghi

» Jeruzalem (2015)
Sat Jul 09, 2016 12:37 am by bayu_inzaghi

» Intruders (2015)
Fri Jul 08, 2016 12:40 am by bayu_inzaghi

» Moonwalkers (2015)
Thu Jul 07, 2016 11:03 am by bayu_inzaghi

December 2018
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendar Calendar


Luahan Hati Dira Abu Zahar Berkaitan Pengunduran Di Melodi

Go down

Luahan Hati Dira Abu Zahar Berkaitan Pengunduran Di Melodi

Post by Jiwa Spammer on Tue Jun 05, 2012 4:01 pm

Dipetik bulat2 dari blog rasmi Dira..



Alhamdulillah.. semua sudah selesai dengan tenang. Ini merupakan kenyataan rasmi dari ketukan papan kekunci saya sendiri. Blog ini juga tidak pernah kawal oleh mana - mana admin (seperti manager mahupun PA). Apa yg terketuk di sini adalah hasil dari bicara hati yang kadang - kadang memberontak mahu melepaskan sesuatu tapi bisa takut dengan cabulan mulut berbicara, aku diamkan dan akhirnya menjadi ketukan papan kekunci sahaja lah..

Dengan ini, aku percaya dengan kuasa media yang maha hebat, aku percaya segelintir besar peminat industri ( tidak semestinya peminat aku ehh.. ) sudah pun sedia maklum dengan pengunduran diri aku ini dari memandu sebuah rancangan gosip paling popular di Malaysia ini iaitu MELODI ( haaa, tak payah struggle masuk top5 ABPBH.. hahaha.. ). Iya, faham.. perlbagai speku ada timbul dan ada yang dah timbul lama sebelum sebarang kenyataan rasmi lagi (sebab tu aku cakap, kuasa media yang maha hebat). Bagus, ini menunjukkan kebanyakkan diantara kita menggunakan kapasiti otak lebih daripada average penggunaan iaitu 20%.

Jadi dengan ini memudahkan kerja aku lagi. Yakni, tak perlu bicara lebih sebab dah berlebih - lebih pun yang telah dibicarakan. Jujur aku katakan, hati ini telah lama terdetik untuk mengundur. Sebab aku tahu tempat aku bukan di situ. Aku bukan yang boleh memancu kenderaan jenis itu. Aku tidak pernah terfikir untuk mengawal kenderaan itu.

Selama aku berada dalam industri ini, tidak kira besar atau kecil skalanya, segala yang aku buat aku mengikut kemampuan dan kegembiraan aku untuk melakukannya. Dari produksi yang menyediakan segala-galanya untuk aku sehingga ke produksi yang kene beli makanan sendiri, aku tahu aku gembira melakukanya sebab aku lakukan atas kemampuan aku dan kegembiraan hati aku untuk melakukannya.

Memang kadang - kadang, tidak semua yang kita nampak itu indah seperti yang ditayangkan. Aku akui, tidak mudah untuk mengendalikan program itu. Terlalu besar dan berat tanggungjawab yang dicampakkan ke bahu ini. Juga ianya bukan padang aku untuk aku berlegar bermain - main di siu\tu. Padang aku di tempat lain, walau kecil dan buruk, itu padang aku dan aku gembira dengan padang aku.

Jadi dengan ini, aku memohon untuk membawa diri dengan cara dan pilihan gaya aku sendiri yang aku tahu dimana kemampuan dan kegembiraan yang akan aku kecapi dengan apa sahaja pilihan yang akan aku buat dimasa akan datang.

Mohon ampun dan maaf kiranya ada yang terkasar dan terlebih dan terkurang (seperti yang di katakan aku sangat gedik dan poyo dan macam orang bangang dan macam ntah hapa - hapa dan macam itu dan macam ini... )

Pesan aku,jaga diri leklok ehh..
Apa pun, AKU SAYANG KORANG SANGAT -SANGAT!!
avatar
Jiwa Spammer
Osem Member
Osem Member

Posts : 247
Treasure : 288
Reputation : 9
Join date : 31/05/2012
Location : Bumi Tuhan

View user profile

Back to top Go down

Re: Luahan Hati Dira Abu Zahar Berkaitan Pengunduran Di Melodi

Post by Julianna_Ira on Tue Jun 05, 2012 4:42 pm

Sad dia gado kat kelab..meh gado dgn aq.. lawa dira ne tpi aish...


What Comes Up Must Go Down!
avatar
Julianna_Ira
Moderator

Posts : 114
Treasure : 118
Reputation : 4
Birthday : 02/08/1992
Join date : 05/06/2012
Age : 26
Location : Underworld

View user profile https://www.facebook.com/Julianna.Ira

Back to top Go down

Re: Luahan Hati Dira Abu Zahar Berkaitan Pengunduran Di Melodi

Post by Jiwa Spammer on Wed Jun 06, 2012 5:36 am

Julianna_Ira wrote: Sad dia gado kat kelab..meh gado dgn aq.. lawa dira ne tpi aish...

Ira pun apa kurangnya, lawa gak kann Razz
avatar
Jiwa Spammer
Osem Member
Osem Member

Posts : 247
Treasure : 288
Reputation : 9
Join date : 31/05/2012
Location : Bumi Tuhan

View user profile

Back to top Go down

Re: Luahan Hati Dira Abu Zahar Berkaitan Pengunduran Di Melodi

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum